نطق میان دستور تاجگردون
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 894
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 45
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 125
:: بازدید ماه : 1212
:: بازدید سال : 4504
:: بازدید کلی : 104124
نویسنده : سیدکاظم مطلوبی (میرسالاری)
سه شنبه 19 / 9

 

تاجگردون، افزود: از طرفی دیگر با وجود منابع آبی استان کهگیلویه وبویراحمد آب را پشت سدها نگه داشته و آن را به استان‌های دیگر می‌فرستند اما مردم خودمان از همه تشنه ترند.


 


 


عصردنا :نایب رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات با تاکید بر اینکه آوازه بی‌تدبیری مسئولان به گوش عام و خاص رسیده، گفت: چرا هیج مسئولی پاسخگوی تاراج ارز و منابع کشور نیست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، غلامرضا تاجگردون در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه هم اکنون حدود ۲۰ درصد از منابع درآمدی نفت و گاز کشور از استان کهگیلویه و بویراحمد تامین می‌شود، گفت: ولی متاسفانه با وجود اهمیت این استان مسئولان حتی نام مناطق این استان را نمی دانند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد تنها منطقه نفت‌خیز کشور است، افزود: متاسفانه با وجود ظرفیت های بسیار بالای این استان صنایع پایین دستی در این منطقه شکل نگرفته است، از طرف دیگر موج  جوانان بیکار تحصیل‌کرده موجب افزایش آمار بیکاری در این استان شده است.

وی ادامه داد: با وجود منابع نفتی، گازی و درآمدهای کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد کشاورزان و دامداران این استان در سرما از بین رفتند اما دولت به این بخش‌ها هیچ کمکی نکرده است، حال این سوال پیش می‌آید که سهم مردم این استان چرا در حداقل قرار دارد.

تاجگردون، افزود: از طرفی دیگر با وجود منابع آبی استان کهگیلویه وبویراحمد آب را پشت سدها نگه داشته و آن را به استان‌های دیگر می‌فرستند اما مردم خودمان از همه تشنه ترند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه آوازه بی تدبیری مسئولان به گوش عام و خاص رسیده است یادآور شد: متاسفانه هم اکنون اقتصاد تحریمی مطابق میل دشمنان پیش می رود، از طرفی دیگر چرا کسی و مسئولی پاسخگوی تاراج ارز و منابع کشور نیست؟ چرا نمایندگان به عنوان وکیل مردم نامحرم از اطلاعات اساسی کشورهستند؟

تاجگردون تصریح کرد: مسئولان باید بگویند که صدهزار میلیارد دلار درآمد نفتی به کجا رفته چرا بهره مردم ما از این درآمدها باید تنها حسرت باشد.

وی درباره مشکلات دیگر کشور، توضیح داد: کمرنگ بودن فعالیت فعالان اقتصادی به علت صدور بخش‌نامه‌های متعدد از سوی دولت، افزایش قیمت، افزایش سطح بیکاری، تورم فزاینده از دیگر مشکلات کشور است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس نهم، باتاکید بر اینکه متاسفانه دلارهای نفتی به دلیل بی‌لیاقتی برخی از افراد سوخته است، گفت: هم‌اکنون شاهد هستیم که تورم در مهرماه گذشته به صورت نقطه‌ای به عدد ۵۸ درصد رسیده، مسئولان باید جوابگو باشند که کشور به چه سمتی حرکت کرده که در یک سال گذشته حدود ۱۱ هزار میلیارد دلار صرف خرید و واردات ماشین شده است که این اعتبار حدود ۲ برابر اعتبار قبلی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اعلام اینکه دعوای مجلس و دولت مشکلات را حل و کار را به جایی نمی‌رساند، گفت: به طور حتم زمانی که دولت با لج و لجبازی ارائه بودجه را  به تعویق می اندازد مشکلات کشور حل نمی شود.

تاجگردون با بیان اینکه دولت باید نظم را در ساختار خود حاکم کند، افزود: آرامش و نظم به طور حتم در هر جایی اولویت دارد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: من از علت ارسال نکردن به موقع بودجه از سوی دولت عاجز هستم از این رو وقتی دولت نتواند در یک زمان منظم بودجه را به انجام برساند چگونه می تواند مشکلات را حل کند، از طرف دیگر بیش از ۶ ماه از آغاز مجلس گذشته اما مجلس و دولت به آینده نگاهی نداشتند
 


 




:: بازدید از این مطلب : 915
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
این وبلاگ برای معرفی طایفه سادات صحیح النسب میرسالاری طراحی گردید .در این وبلاگ اداب ورسوم ،مطالب تاریخی،معرفی شخصیت هاو...........می پردازیم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شمادرباره هیئت امنای امامزاده میرسالار(ع)

پیوندهای روزانه